ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ - ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ - ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ

ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ

Τα προϊόντα μπορούν να σας αποσταλούν οπουδήποτε εντός της ελληνικής επικράτειας. Αποστέλλονται από συνεργαζόμενη εταιρεία courier - μεταφορική και οι χρεώσεις γίνονται βάσει βάρους παραγγελίας.

Όταν παρουσιάζονται προβλήματα στο οδικό δίκτυο της χώρας καθώς και έντονα καιρικά φαινόμενα, ενδέχεται να υπάρχουν καθυστερήσεις στις παραδόσεις.

Καθυστέρηση μπορεί να υπάρξει δυστυχώς και λόγω αύξησης των παραγγελιών σε εθνικό επίπεδο, λόγω καραντίνας.

Για να ενημερωθείτε για την πορεία της αποστολής σας, θα πρέπει να μας στείλετε ένα email με το αίτημα σας στο info@mynewbaby.gr. Εντός του email, να αναφέρετε τον αριθμό της παραγγελίας σας και το αίτημα σας.

*Η ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΣΑΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ, ΕΦΟΣΟΝ ΕΧΕΙ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΤΗΣ. 

 

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

=> Σε περίπτωση που επιθυμείτε να αλλάξετε το προϊόν που έχετε αγοράσει έχετε τη δυνατότητα να το κάνετε εντός 15 ημερών από την ημέρα που θα παραλάβετε την παραγγελία σας.

Η αρχική σας ενέργεια θα πρέπει να έιναι να μας στείλετε ένα email στο info@mynewbaby.gr με τα παρακάτω στοιχεία: (α) ο αριθμός παραγγελίας σας (β), το ονοματεπώνυμο με το οποίο έχει γίνει η παραγγελία, (γ) τηλέφωνο επικοινωνίας, και (δ) ο λόγος της επιστροφής.

To αίτημα επιστροφής θα πρέπει να έχει γίνει εντός 5 ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας σας.

  • Οι αλλαγές γίνονται δεκτές εφόσον δεν έχει ανοιχτεί η συσκευασία του προϊόντος.
  • Επιστροφές χρημάτων δεν γίνονται δεκτές.
  • Οι αλλαγές γίνονται δεκτές μόνο με την προσκόμιση της απόδειξης (φωτογραφία μέσω email), εάν δεν πρόκειται για ηλεκτρονική.
  • Έχετε δικαίωμα μίας αλλαγής προϊόντων ανά παραγγελία.
  • Σε κάθε επόμενη αλλαγή προϊόντος στην ίδια παραγγελία, επιβαρύνεστε με τα μεταφορικά έξοδα που αναλογούν στο είδος που αλλάζετε.
  • Σε περίπτωση αλλαγής πακέτου ή πακέτων πάνας επιβαρύνεστε κατά το ήμισυ τα μεταφορικά έξοδα (λόγω αυξημένου βάρους προϊόντος).
Οι λεπτομέρειες της διαδικασίας σας γνωστοποιούνται μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας μαζί μας, στο 211 4134919

 

ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΛΛΑΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΤΩΝ 

  • Αντικαταστάσεις γίνονται μόνο μετά από προσκόμιση φωτογραφίας του ελαττωματικού ή κατεστραμμένου είδους με mail στο mynewbabycenter@mnbcenter.gr.
  • Στο e-mail σας μαζί με την φωτογραφία του ελαττωματικού ή κατεστραμμένου προϊόντος, θα πρέπει να αναφέρονται (α) ο αριθμός παραγγελίας σας (β), το ονοματεπώνυμο με το οποίο έχει γίνει η παραγγελία, (γ) τηλέφωνο επικοινωνίας και (δ) ο λόγος της αντικατάστασης.
  • To αίτημα αντικατάστασης θα πρέπει να έχει γίνει εντός 5 ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας σας.
  • Αντικατάσταση γίνεται μόνο στο κατεστραμμένο είδος και όχι σε όλη την παραγγελία.

Οι λεπτομέρειες της διαδικασίας σας γνωστοποιούνται μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας μαζί μας, στο 211 4134919

 

ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΛΛΑΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΑΠΟ ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΜΕ ΔΩΡΕΑΝ ΕΙΔΗ ΕΤΑΙΡΙΩΝ - MNB GIFT BAGS ΤΟΥ MY NEW BABY CENTER

  • Αντικαταστάσεις γίνονται μόνο μετά από προσκόμιση φωτογραφίας του ελαττωματικού ή κατεστραμμένου είδους με mail στο mynewbabycenter@mnbcenter.gr.
  • Στο e-mail σας μαζί με την φωτογραφία του ελαττωματικού ή κατεστραμμένου προϊόντος, θα πρέπει να αναφέρονται (α) ο αριθμός παραγγελίας σας (β), το ονοματεπώνυμο με το οποίο έχει γίνει η παραγγελία, (γ) τηλέφωνο επικοινωνίας και (δ) ο λόγος της αντικατάστασης.
  • To αίτημα αντικατάστασης θα πρέπει να έχει γίνει εντός 5 ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας σας
  • Αντικατάσταση γίνεται μόνο στο ελαττωματικό ή κατεστραμμένο είδος και όχι σε όλη την MNB GIFT BAG
  • Σε περίπτωση που δεν υπάρχει απόθεμα από το συγκεκριμένο είδος, θα σας καλέσουμε τηλεφωνικά έτσι ώστε να συμφωνηθεί η αντικατάσταση με κάποιο άλλο προϊόν από αυτά που συμπεριλαμβάνονται στην συγκεκριμένη ενέργεια και μόνο.
  • Οι αποστολές αντικατάστασης δρομολογούνται μετά την ολοκλήρωση της ενέργειας. 
  • Μετά την αποστολή – παράδοση στο courier της παραγγελίας αντικατάστασης, θα λάβετε από το MY NEW BABY CENTER σχετική ηλεκτρονική ενημέρωση
  • Έχετε δικαίωμα μία φορά για την αντικατάσταση του / των ελαττωματικών ή κατεστραμμένων προϊόντων ανά παραγγελία.
  • Σε κάθε επόμενο αίτημα αντικατάστασης ελαττωματικών ή κατεστραμμένων προϊόντων στην ίδια παραγγελία, επιβαρύνεστε με τα ανάλογα μεταφορικά έξοδα.
  • Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντος από το courier, ενώ σας έχει έρθει ειδοποίηση για την παραλαβή του, η εταιρία μας δεν είναι υποχρεωμένη να σας ξαναστείλει το προϊόν με δικά της έξοδα. Από την ειδοποίηση του courier έχετε ένα σύντομο χρονικό διάστημα ώστε να μιλήσετε με το κατάστημα της περιοχή σας για την παραλαβή, πριν μας επιστραφεί πίσω. Σε περίπτωση επαναποστολής με δικό σας αίτημα, αφότου έχουμε λάβει το προϊόν σας πίσω, επιβαρύνεστε εσείς εξολοκλήρου ξανά τα μεταφορικά έξοδα.